Olemme jatkaneet vedessä lutraamista. Olen myös jumpannut Gibliä.
On outoa, kun ei ole agilitykisoja enkä tänään katso ensi viikonlopun kisoja. Sehän on ollut sellainen sunnuntai-illan rutiini. Vapaa viikonloppu on tuntunut oudon pitkältä. Vielä oudompaa on, että en tällä hetkellä edes kaipaa kisoihin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti