sunnuntai 21. kesäkuuta 2026

Juhannus

Olemme jatkaneet vedessä lutraamista. Olen myös jumpannut Gibliä. 

On outoa, kun ei ole agilitykisoja enkä tänään katso ensi viikonlopun kisoja. Sehän on ollut sellainen sunnuntai-illan rutiini. Vapaa viikonloppu on tuntunut oudon pitkältä. Vielä oudompaa on, että en tällä hetkellä edes kaipaa kisoihin. 

Ei kommentteja: